Disk

God förmiddag kära vänner! Gick upp vid halv tio i morse, och har på ungefär fyra timmar hunnit med att duscha, äta frukost, se fyra Sex and the City avsnitt, städat mitt rum och läsa andras bloggar. Ganska skön morgon tycker jag. Min styvpapppa håller på med taket därnere i köket, och förhoppningsvis hinner han sätta i nytt trä idag. Jag längtar tills köket blir klart, för då får vi äntligen vår diskmaskin tillbaka! Låter som om jag är väldigt bortskämd, men så är det inte. Jag vill bara njuta av de sista åren jag har kvar hemma innan jag flyttar hemifrån och måste diska förhand. Och jag ska säga er det, att det inte är särskilt kul att diska tallrikar, grytor mm, när man är sju personer i familjen+ en massa annat som har hunnit samlas på hög under dagen. Och dessutom hatar jag att diska! Det är så äckligt, speciellt besticken. Nä, usch! Jag hatar att diska, och kommer alltid att göra det!

Faller du är det kanske ingen som märker det// Irisgoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0