Röda veckan

Pratade med Ymme för nån timme sen, och det behövdes! Den röda veckan är inte kul och det kommer upp en massa konstiga tankar i huvudet, och då behöver jag prata med den människan som känner mig allra bäst...Eller ja, näst bäst, mamma vet bäst, men hursomhelst, så pratade jag med Ymme och då kändes allt så mycket bättre. Det finns ingen bättre medicin än henne, så är det bara:)

Lyssnar på The Killers, och jag bara älskar dem! Dustaland fairytale är den bästa låten på deras nya album. Älska dem, finns det något annat man kan göra?
  Snart börjar Bones och då ska jag sitta spikad framför teven, så det så!


Are we humans, or are we dancer?// irisgoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0