Utkast: God morgon! ...

God morgon! Har precis ätit frukost och ringt Ymme, som ska GÅ hem till mig idag! Vi bor ändå fem kilometer från varandra, men hon är ju som hon är. Hon gillar att motionera, jag gillar att ligga i sängen. Men i sann vänskapsanda ska jag gå henne till mötes. Frågan är bara hur det kommer gå med min onda hals. När jag vaknade kunde jag knappt prata och förkylningen har börjat krypa fram, så ja, det kan nog bli intressant.
Måste ringa och få tid hos frisören idag, annars kommer jag strunta i det, och se ut som ett troll när jag kommer tillbaka till skolan, och det är något som jag inte rikigt känner för.

Lev livet varje minut// irisgoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0