Varm choklad...

Usch, vad jag mår kasst! Mitt huvud vill sprängas och jag kisar med ögonen för att kunna se. Stackars Ymme, jag lyckas alltid bli sjuk när hon kommer hem till mig, men jag skyller min förkylning på röda veckan. Är det fler än jag som blir sjuk då? Men jag hade kul med Ymme, och tanken på att hon åker till Jämtland på torsdag, gör mig ganska deppig, men då får jag tid att bli frisk igen. Hon kanske kommer hit på torsad förmiddag igen, vilket är trevligt för då kommer hon med chips och dippa! Ja, jag älskar det!
Och jag får ju tacka Sanna som önskade mig en trevlig måndag! Detsamma på dig:)


Nu ska jag lägga mig i sängen, äta macka och dricka varm choklad och kolla min favvisserie!

Zsa zsa zsu// irisgoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0