Love, love, love, love......

Är det fel att gå och vänta på att det rätte ska dyka upp? Är det fel av mig att bara gå och längta att den där kärleken med stort "K" ska komma och flyga iväg med mej på kärlekens vingar? Jag säger at jag inte orkar bry mej om allt som har med kärlek att göra, men om sanningen ska fram, så bara går jag och väntar på att den ska dyka upp. Har såklart träffat nån, men det har aldrig stämt. Inga fjärilar i magen eller något annat som jag förknippar med att vara KÄR! Jag kanske borde sluta leta så dyker den upp av sig själv, men nej, sån är inte jag. Djävulskt romantisk och fruktansvärt seriös, är nog det som skulle beskriva mej bäst, när det kommer till kärlek. Men ska man bara släppa sina tankar på kärleken för att den ska komma? Nej, jag tror inte det. Som Celine Dion en gång sjöng: Love comes to those who believe it, and that´s the way it is.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0