Äckligt!

Ännu en dag har snart gått, och det har varit en helt okej dag faktiskt. Visserligen kom jag försent till svenskan och fick kanske inte det betyget jag hade hoppats på på min uppsats, men just nu orkar jag inte bry mej.
Efter skolan gick jag och Ymme och fikade. hon bjöd mej vilket var mycket uppskattat. Drack iste och åt en chokladmousse bakelse, och Ymme tog likadant. Det enda samtalet vi hade, handlade om sprit. varken jag eller hon dricker, men vi gillar att smaka. Och det är inget fel tycker jag. Jag har inget emot att folk dricker, men att bara dricka för att bli full, kan kännas lite onödigt. Men vad vet jag egentligen, jag har ju aldrig blivit full, så hur ska jag kunna veta hur det är? Har inga som helst planer på att bli full, men i alla fall.... Jag har många anledningar till varför jag tycker sprit är dumt, och om alla visste det så skulle de nog förstå.

Hade en mycket intressant intervju med min plastpappa, och den ska jag sedan ha en redovisning om redan på måndag, så min helg är räddad! Skriva om Skanska, det blir ju jättespännande....eller inte!

Ringde till min goda vän Leo, för att se om hon har lust att färga mitt hår igen. Och det är klart hon ställer upp. Den här gången ska jag nog ha en färg med lite röda nyanser....Undrar hur det kommer att se ut egentligen? Det lär jag märka på tisdag nästa vecka!:)

Kollar lite på Dr.Phil, och idag handlar det om nån tjej som blev sexuellt utnyttjad av sin styvpappa i tolv år! Det är jättehemskt. Men det mest förjävliga är att hennes mamma visste om det hela tiden!!!! Är det inte meningen att våra föräldrar är de som ska skydda oss från såna hemska människor? Att hon faktiskt stannade kvar hos honom så länge är för mej helt ofattbart!

Tänk på det!// Irisgoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0