Usch!

Min dag har varit mycket jobbig, och jag bara känner att jag måste få avreagera mej lite, och vad passar då inte bättre än här på min egen blogg? Har haft engelska med allas "favorit" Rebecca. Såklart blev det ett jävla newquiz, som jag såklart inte kan stava till. Efter den underbara lektionen väntade några timmars vila innan det var dags att åka ut till Skogsgrindsvägen för att ha lite orientering. Och jag älskar orientering, eller? Nej, såklart gör jag inte det. Jag är ingen utomhus människa, så det var bara plågsamt. Som tur var fanns Rebban vid min sida hela vägen runt helvetesbanan, och jag tror att jag aldrig sprungit så mycket på en gång i hela mitt miserabla liv. Vi tog alla kontrollerna, och sen bar det av hemåt...Med bussen då!
 
Nu sitter jag här och försöker tvinga mej själv att skriva klar analysen om amerikanska revolutionen, och det enda jag tycker om den är att den var skit! Men det kan man ju naturligtvis inte bara göra. Man ska kötta texten som vi har läst och använda huvudet, som jag inte tror att jag kommer ha så mycket använding för idag.

Har som vanligt lite problem med min kära fader, men det går säkert över! Men den människan är helt intelligensbefriad, så det kan nog ta lite tid.

Slut på mitt gnällande för den här gången!// Irisgoo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0