Förföljare och feber

Ojoj! Längesen jag skrev men jag har haft lite andra saker för mig, bl a var jag och Emmy på Jägers i fredags, och det kändes som om man var på ett högstadiedisco. Förutom det var den tre tjejer som hade något emot mig, och förföljde mig hela kvällen, och knuffade mig så jag flög iväg. Och det ganska rejält, och det gjorde sjukt ont! Till slut så slöt vi upp med Emmys styvsyster Alex och hennes kompisar, och efter ett tag så försvann tjejerna. Antagligen för att Emmy pekade ut dem för sin syster och för att vi helt plötsligt inte var två, utan fem stycken istället! Musiken var bra och det var kul att dansa, men det var sista gången som jag går ut när det är 16-18 år....får bli 18+ istället i så fall:)

Tyvärr så har jag råkat på en fruktansvärd förskylning och har feber, så jag kan inte göra så mycket. Jag såg Titanic idag och den var lika bra som vanligt!

Puss och hej!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0