Sur!

Vad vill hon att jag ska säga, när det hon har gjort är för sent? Borde jag inte ha varit ärlig, och istället sagt att: Gud va duktig du är! Så himla modig! För det vet jag redan att hon är, men hon tror inte på det själv. Killen har nån på g, och hon satte sig brevid honom på bussen, ska jag då säga att det är bra? Det är för sent, hon borde ha agerat innan, för några månader sedan! Men nu när han har nån på g, är det helt plötsligt lättare att sätta sig brevid honom på bussen, bara för att hennes chans är borta? Istället sa jag att det var bra av henne, speciellt om hon någon gång hittar nån annan att tycka om, då kanske det blir lättare att ta kontakt.

Hon blev sur, för att jag inte tyckte att det var en sån stor grej! Jag trodde att hon inte tänkte på honom mer!

Hon är sur.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0