Tjejigt

Solen skiner men som vanligt blåser det ganska mycket och därför är det ganska kallt ute. Har typ varit ute två sekunder idag, och det var för att kalla in Charlie. Sluta blåsa!!!

Jag har börjat missbruka SATC igen, och medan jag kollar på det så kollar jag i nån månad gammal ELLE. Känns ganska mycket som att Carrie och company har fått mig att inse att kläder är kul, och jag känner mig så där typisk tjejig. Eller kanske inte idag, för idag har jag på mig svarta, tjocka leggings och en av mina favorit tröjor som är u-ringad på både fram- och baksida, håret har jag uppsatt i en tofs, så kanske jag är lite tjejig idag? Men på tal om det här med tjejigt, så längtar jag tills jag har mer pengar så jag kan köpa en Ben and Jerry, en ELLE+en Chic tidning, och sitta ute på dagen och äta och läsa, för att sedan på kvällen ta på sig mjukiskläder för att kolla SATC. Det är tjejigt för mej!



Min favorit Ben and Jerry!

Kommentarer
Postat av: alexandra

min favorit är fossil fuel. men dom verkar ha tagit bort den :O !!

2009-04-14 @ 00:12:48
URL: http://ajeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0