<3

Idag har det varit en sån där konstig dag. har varit helt väck, inte orkat göra så mycket, vill bara ligga i sängen och snussa. Men det kunde jag ju inte göra, så jag städade, och spelade sims av bara helvete! Och så har jag lyssnat på H.E.A.T:s låt 1000 miles konstant hela dagen. Någon mer än bara jag som älskade den? stod och dansade när de gick till final och spelade sin låt igen! Jättehärligt med lite rock a la 80-tal. Me like!

Något som jag också tycker om är att imorgon är den första dagen på lovet! Och jag ska hälsa på Cissi och Theo då:)

Nu ska jag spela harpan en stund, sedan gå och lägga mig, och glömt inte att Sims 3 kommer ut i butik den 19 februari!!! Pussar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0