Dead end love affair

Jag borde göra svenskan som ska vara inlämnad till imorgon, men jag orkar inte! Ska först duscha och äta mat innan jag skriver klart det. Oc det ska vara inlämnat imorgon, så jag kan skicka det till ann-Louise när jag känner för det, och det känns ju bara så jäkla gutti!
  Det verkar som att jag får fira alla hjärtans dag alldeles ensam, men det är ju lik bra. då kan jag passa på att städa, rensa min garderob, kolla på teve och lyssna på Dead ed love affair av Cue, lyssna på den och gråt skallen av er, för det kommer jag göra!
  Bollen ligger här brevid alias Tezzy, och är så där sockersöt som bara hon kan vara....

Ha det fint!♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haaha, du kan va med mig på Alla Hjärtans Dagså ensam nu, :/ <33

2009-02-12 @ 22:21:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0