Fanfanfanfan!

Ännu en dag är till ända, ocj jag är så trött!!! På allt och ingenting, känner ingen glädje av att finnas...eller jo det gör jag, inte så, men jag är så rastlös. Vill inte tillbaka dit.....till helvetet....vill inte ha mörker igen, jag vill bara leva, dt vill jag verkligen, men det känns som om livet bara går sin gilla gång, inget händer. Jag träffar nya människor, pluggar, är med kompisar, spanar just nu på en kille, men känner ingen ork till någonting....något drastiskt måste hända, annars är jag rädd att jag börjar göra saker jag inte borde.....

fanfanfanfan!!!

Kommentarer
Postat av: Elin

Du får inte! Jag finns här, alltid <3



(vad är detta för pojke du har spanat in dig på?enormt nyfiken)

2009-02-09 @ 18:24:11
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0