Melodifestival

Jaha, då har snart nnu en dag gått, och nu är det kväll. Vaknade imorse av att min syster Caisa kom in på mitt rum och räckte mej telefonen. Det var min yngsta syster Mantha, som ligger inlagd på sjukhus, för hennes feber vägrar arr gå ner. Hon ville prata lite och gjorde det i tio minuter, det blir så när hon är sjuk, ska prata jättemycket då, men det var ganska skönt att höra hennes röst. Efter det åt jag frukost och sedan umgicks jag med Caisa och hennes pojkvän nästan hela dagen. Vi kollade på film, spelade Guitar Hero och lyssnade på musik. Nu har Marcus åkt hem, och snart kommer Niklas och Ulrika för lite vin och kortspel. Jag själv ska dricka cider och kolla Melodifestival med syster.

Se mig i ögonen, jag smälter

Kyss mej, mina knän viker

Drar mina fingrar genom ditt hår

Ett leende som dödar

Så ska det vara, så ska det bli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0