MGG

MSN funkar inte!!! Jag är helt förkrossad! Måste installera det nya, men när jag väl försöker det, så säger datorn att det inte går, för jag har en massa andra kuksaker som inte är installerade! Jag blir så arg, och har precis skällt på min pappa, så nu är vi arga på varandra, jättebra ju! Great succes Cassandra!

Fick i alla fall träffa Elin idag, och hon hade ju klippt sig så fint, så fint. Väldigt annorlunda, men väldigt fint. Och jag var med Emmy och Leonor idag, och vi lyssnade på 80-tals musik, för att nästa vecka på lördag, kommer jag ha min efterlängtade fest, och det ska bli så väldans kul!

Och jag älskar ju den här killen, så jag slänger in ännu en bild på honom. Just because he´s adorable!♥


Kommentarer
Postat av: Elin

Tack snuffsan <3



...jävla kuk :D

2009-02-23 @ 21:50:48
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

han är så smart i serien =) kram

2009-02-24 @ 14:55:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0