Min säng...

Idag har jag syndat. Jag åt en ben and jerry, framför teven, i min säng och kollade på SATC. Men jag gjorde faktsikt läxa också, det lovar jag er. Har börjat om på min älskade box, vilket är trevligt. Och ikväll är det ju även Prison Break, och jag bara längtar.
Idag solade jag även tillsammans med Cissi. Första gången jag solade, och jag vra jättenervös, men jag solade i åtta minuter och nu hoppas jag på lite färg:) är trött på att vara blek, jag vill ha sommar nu! Så därför är det bra att man kan tjuvstarta lite. 
  Något som oroar mig är att jag har börjat skolka väldigt mycket. Okej, inte jätte, men minst en gång i veckan eller mer sällan. Har aldrig gjort det innan, och jag går dessutom i tvåan. Det är jobbigt, så det är inte särskilt konstigt att man blir less på allt ibland.

Ska fortsätta med min läxa nu, puzz 

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag åt också en ben & jeryys, men jag läste samtidigt, skäms på oss! :D

2009-02-02 @ 21:01:27
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0