Planering!!!

Dagens planering:

Städa mitt rum, damma och dammsuga. Även plocka undan alla miljoner kläder som ligger slängt över min stol. Kanske städa och göra iordning toaletten, för Zandra, mitt lilla svin eller syster om man hellre vill det, tog inte toaletten förra veckan eller denna, fast det var hennes tur, så nu får jag ta smuts för två veckor och det är inte särskilt trevligt när man är fyra tjejer mellan 13-18 år gamla.

Spela Sims! Var evigheter sedan jag gjorde det. Jag har en familj som heter Klar och jag tänkte faktiskt berätta lite om den: Allt började med Sophie Klar, en mörk tjej med drömmar om att bli dansare. Hon flyttade in i ett hus i Åstundardalen och påbörjade en karriär som dansare. En kväll när hon var på en bar träffade hon Kostas som hon senare gifte sig med. De fick tvillingarna Nicole och Noa, och deras karriärer gick lysande! Men alla äktenskap är inte en dans på rosor, inte heller Sophie och Kostas. Att balansera äktenskap, barn, hem och jobb är inte lätt, så Kostas tog sig en älskarinna, Unni Motig. De lyckades klara upp sina problem, och elt plötsligt hade Nicole och Noa flyttat hemifrån och startat egna liv. Nicole satsade på sin favorit sysselsättning matlagning och träffade Zaitrarrio, en ung politiker. Tillsammans har de nu tre barn: Tvillingarna Måns och William och dotterna Felicia.

Hennes bror Noa föll pladask för Nathalie Uhr och de gifte sig ganska fort. De flyttade in hos Nathalie och fick sonen Nils. Noa jobbar inom spel, och är väldigt duktig på det. Frun Nathalie har en liten butik som säljer konstföremål.


Detta är då min lilla familj, och man kan tycka att det är väldigt löjligt, men det får mig att koppla av.


Ska även försöka att gå en runda med Charlie innan det är dags för Melodifestivalen:)


Pussar!♥


Kommentarer
Postat av: T

The Sims är det bästa som finns! Fin liten familj du har :)

Snart kommer the Sims 3, längtar!!

2009-02-14 @ 20:39:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0