Sims 3

God förmiddag! har preci varit hos tandläkaren, och för en gångs skull klagade hon inte på mina tänder, så jag antar att jag har blivit bättre på att borsta mina tänder. Men jag ska ändå byta tandläkare, jag står inte ut med den babblande kärringen! Har gått hos henne i flera år, och nu har jag fått nog. Får börja hos nån i Ystad istället.

Ska åkta till Cecilia och Theo om en och en halv timme. Ska bli så kul att träffa dem. Och Theo blir bara större för varje gång jag ser honom, det är helt sjukt!

Och jag fick precis reda på att Sims 3 releasen har flyttats till 4 juni, jag är så himla ledsen. Jag vill ha spelet nu!!! Inte inte en annan dag...Det är förjävligt!!!

Ha en fortsatt trevlig dag mina vänner♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0