10 saker...

Kollar på 10 things I hate about you, och jag bara älskar den filmen! Dessutom så är det ett år sedan Heath Ledger dog, och älskade honom med. Sorgligt att han dog så ung, han var så talangfull...och snygg. men den dagen han dog, eller den dagen jag fick reda på att han hade dött, var jag på väg till bussen när jag hörde det på nyheterna, jag tappade luften, började gråta och sprang in till mamma och bara skrek: Han är död, han är död! Min lilla mamma förstod såklart inte vem det var jag menade, men hela den dagen var jag helt borta. Nu sitter jag här ett år och tre dagar senare, och kollar på honom i den film som jag först såg med honom, det känns lite galet.
Nu ska jag fortsätta se filmen, så ses vi imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0