19.12

Såg han och hans flickvän idag på stationen i Ystad. Tur att Cissi var med, jag höll på att börja gråta! När hon sedan gått och bussen kommit gjorde jag allt för att han inte skulle se mej, men det gjorde han ju och frågade: Ignorerar du mej? Vad skulle jag svara, ja? nej? så jag svarade nej, men jag tror att han märkte att jag var lite reserverad, men jag fick ändå sitta där och prata med aset hela vägen hem! Han pratade om allt  mellan himmel och jord, och helt plötsligt kom vi in på ämnet som fick mej att se rött: Hans flickvän! Han började med att snacka om Twilight, vilket jag är så jäkla trött på, och sa att, vi kan kalla henne Ebba, sa att Ebbas syster hade blivit arg på honom för att tyckte att han som spelar Edward inte var så snygg som alla tyckte. Jag avbröt honom och frågade vem Ebba var, och han svarade att det var hans flickvän. Jag sa inget på en lång stund, inte han heller, men fortsatte sedan att prata om Twilight igen, och jag var tvungen att försvara mej hela tiden. Jag tycker att Edward är snygg, det måste jag väl inte behöva försvara? Som tur är, så är vägen hem bara tjugo mnuter, och jag har nog aldrig sagt hejdå så snabbt i hela mitt liv! Jag gick iväg, och bara kände mej så jäkla lättad. Jag klarade att prata med honom utan att börja böla, och han berättade om sin flickvän, att hon fanns alltså. På något konstigt vis kändes det bättre när han hade berättat det. Vet inte varför, men det gjorde det. Men något som gör mej förvirrad är att han faktsikt sa till mej en gång att han inte ville ha flickvän, och därför höll jag mej lågt ett tag....Usch jag är så arg, han hade mage att ge mej sitt mobilnummer också den jävla tönten! Och vad ska jag svara där, om han frågar om jag vill ha hans jäkla nummer?! " Nej, jag vill inte ha ditt nummer för du är ett as?". Klart att jag kunde göra det, men det gör man ju inte. Han vet ju inte ens att jag är arg på honom!!!

Nä, jag orkar inte mer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0