19.35

Skola imorgon, oh jag ser inte fram emot det särskilt mycket om jag säger så. Har lång dag+ en tre timmars håla, och eftersom jag bor så långt utanför stan kan jag inte åka hem. Får antagligen läsa psykologi och boken i svenska, som jag ska h läst ut till vecka 5 och ha ett utkast till den också. Ska nämligen skriva en läsupplevelse.

Andra saker som jag ska göra i veckan är att vara med på Öppet Hus( Österportskolan i Ystad) om någon är intresserad? Jag ska gå runt där, ge information och föröska att inte snubbla på ordet "induviduellt". Vilket påminner mej om att jag måste lämna in mina val senast på tisdag.

Ska fortsätta att se SATC, så ni får ha det så bra. Nån som har något bra förslag på nån ansiktskräm som man kan ha på natten? Min hy tar sån stryk av allt smink.

Ciao!// irisgoo

Kommentarer
Postat av: Anonym

Nivea visage young.

Och du kan använda Clinique-tvålen till att tvätta bort sminket med innan, den är fantastisk.

2009-01-20 @ 23:56:51
Postat av: Ditte

och det var jag som skrev inlägget.

2009-01-20 @ 23:57:22
URL: http://partyland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0