Cassandras hår!

Hejhej! Har precis varit ute och gått med två av mina systrar+ en liten vovve som heter Ozzy. Det var verkligen svinkallt! Jäkla Skåne! Ibland blir jag så trött över att bo härnere. Klart att det är kallare i Norrland, men det blåser fan inte lika mycket däruppe som här nere i lilla Skåne. Och bara tanken på att den andra hunden också behöver gå ut snart...nä usch! Vet inte om jag klarar pressen, haha.

Min pappa var här och lämnade min lillasyster idag, och det var ganska trevligt att träffa gamilngen igen. det var ju ett tag sen, men det är mitt eget beslut, vilket var bäst både för honom och mig. vi kommer bättre överens om vi håller oss ifrån varandra och bara träffas ibland. Jag tror vi tjänar på det båda två.

Jag ska äntligen klippa mig! På onsdag gäller det, och jag ska helt klart visa hur det blev, hihi:) Cassandra ska inte längre se ut som ett troll, och det ska bli skönt.


Rosor är röda....och mycket mer// irisgoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0