Discostick

Ja! Såg att mitt läsarantal har stigit och jag tackar för det. Lite onödigt att ha en blogg som ingen läser eller hur? jag börjar få ont i halsen och jag hoppas att jag inte blir sjuk veckan jag fyller år, känns lite sorgligt i så fall.

Tips på en lite halvsnuskiglåt, ( ni läser väl CiCi och Cissi?), är Lovegame med Lady Gaga. Den najsigaste meningen i texten är I wanna take a ride on your discostick! Då ser jag framför mej en penis med en massa ljusslingor runt om den....och kanske lite annat blingbling, men det är ju bara ett plus, eller hur flickor?

Ha en fin kväll! Pussar från irisgoo eller cazze om ni hellre vill kalla mej det!

P.S. Nån som vet hur man gör sin blogg lite mer spexig??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0