Fest

Ja, det var då fest igår, och jag får ju säga det att det var den bästa festen jag någonsin har varit på! Vi hade kul i två och en halv timme, sen blev vi helt plötsligt utslängda av en tant, som sa att vi skulle ha varit ute redan vid elva! Helt sjukt. Tyvärr hade mina kompisar fått fel info, så festen slutade ganska snabbt. Men jag och två andra tjejer fortsatte vår fest på stan. Så, där gick vi, tre 17-åriga tjejer, lite på luven, genom Ystad, in på Max för att kissa. Vi satte oss där senare, och pratade med några av mina kompisars kompisar, och jag frågade hela tiden efter klubbor. Jag hittade ett par nycklar lite senare, är vi gick genom stan, får väl antagligen lämna in dem till polisen imorgon. var hemma vid två, och då var jag trött, men ändå inte. Men det var en trevlig kväll!


Puss!// irisgoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0