Grammisgalan

Ojdå! Jag somnade, tihi. Ja, så fort jag hade ätit lite, läst min kära Chic och myst med katten, somnade jag. Men det är klart, har inte sovit mer fyra timmar inatt pga den fruktansvärda blåsten! Jag hatar när det blåser, och det låter fruktansvärt, så jag låg i min säng från 03.18 till 06.30, innan jag somnade, och klockan ringde 07.15. Skulle nämligen in till Ystad idag och äta frukost med CiCi, och sedan gå och klippa mig, vilket var jättehärligt! Och sen kunde jag inte motstå att gå på stan en runda och såklart hittade jag en t-shirt. Dumma mig! Jag måste börja spara, men det ska jag göra från och med.....NU!


Snart är det Grammisgalan, och jag håller tummarna för mina älsklingar i Takida:) Dem är inget annat än ren kärlek för mig, och det vore inte mer än rättvist om de vann något pris. men om de nu inte gör det, kommer dem uppträda, och det gör dem fantastiskt! Deras nya album kommer ut i maj, och jag kommer vara först med att köpa deras skiva, det lovar jag!


Ha en trevlig kväll!// irisgoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0