Kusinen

God förmiddag! Jag har sovit så himla gott inatt och även fast jag har en kanin som gillar att skutta omkring tidigt på morgonen har jag kunnat sova. Och har ni smakat den nya yoggin från Skånemejerier med vanilj och chokladbitar? Om inte, så spring till närmaste affär och köp! Jättegott, och perfekt för den som är lite sockersugen på morgonen:) vilket jag alltid är. Idag hade jag tänkt att städa lite, för att mitt rum börjar se ut som ett tredje världeskrig och det är inte så kul.

Har lyssnat på Good Charlotte nu på morgonen, och gud som jag har saknat dem! Har inte lyssnat på de hur länge som helst, eftersom det har dykt upp så mycket annan musik som jag bara måste lyssna på.


Nä, nu måste jag gå. Min kusin är här så jag får passa på att leka med honom innan han åker hem!


Lev livet!//irisgoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0