Skola

God kväll alla! ( om det nu är nån som läser). Som sagt har jag varit sjuk i ett par dagar nu och har inte haft orken att starta min dator och skriva något. Men jag ska försöka åtgärda detta, eftersom jag nu mår bättre.


Börjar skolan om lite mindre än två veckor, och det känns ganska skönt att jag har lov lite längre än vad jag brukar. Men ja, snart är det en ny termin som börjar och jag är inte så säker på om jag är så sugen på att göra det. Tre terminer kvar, sen springer jag ut från skolan för att aldrig återvända. Det lät väldigt dramatiskt, men det får det lov att göra. Jag är så trött på att gå samhälle med inriktning kultur. Kultur är ju tråkigt! Vad tänkte jag med när jag valde? Tur är ju att jag kan välja kurser och sånt som inte har med kultur att göra. Så nästa läsår tänker jag inte sitta med näsan i en bok hela tiden utan faktiskt göra något mer kreativt:)


Ha det bra!// irisgoo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0