Storstädning!

Gud, vad jag var trött igår! Somnade efter Grammisgalan och vaknade kvart i tolv i förmiddags! Det var längesedan jag sov så länge, men det var väldigt skönt. Grammisgalan igår var ganska okej, kanske mest för att Takida öppnade galan med låten "Curly Sue"? Jag satt och småskrek i soffan, och min styvpappa Roger satt och höll för öronen, haha. Fick precis ett meddelande från Takida, och där stod det att Takida ska spela på Hultsfredsfestivalen i juli detta året!!! Jag vill dit! Någon som vet hur mycket det kostar?

Jaja, idag ska jag försöka städa lite, så det inte blir så mycket på söndag när jag ska göra min första Storstädning, som min kära mamma gillar att kalla det. Damma, plocka undan, dammsuga, byta sängkläder och tvätta golvet. Men det gör jag alltså på söndag, eftersom måndag är min sista lediga dag innan helvetet börjar igen, alltså skolan!

Nu ska jag nog gå och göra en toast, börjar bli lite hungrig igen, haha


Äta bör man, annars dör man//irisgoo


Kommentarer
Postat av: Johanna

kolla gärna inom min blogg med allt från insida till utsida. en massa foton som jag tagit själv.

2009-01-08 @ 15:53:34
URL: http://jsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0