Tada!




Har precis duschat och fixat mina naglar, så nu återstår bara det roliga, nämligen att klä på sig oh sminka sig. Men det får bli om några timmar. Klockan är inte så mycket ännu, och jag måste hinna äta lite mat innan också. Har hunnit se några avsnitt av Sex and the City, och jag är nu klar med säsong 5...Alltså bara 20 avsnitt kvar innan jag får börja om igen:)

Något annat som också är ganska kul, är att jag ser att mitt läsarantal har ökat och det är väldigt kul, så fortsätt läs min blogg, det uppskattas!

Vad har ni för planer ikväll? Jag ska då på födelsedagsfest, och det var så längesen jag festade! Och för att få mej i rätt stämning spelar jag en massa musik som får adrenalinet att pumpa!

Vi ses kanske senare, eller imorgon....om jag orkar, puss!// irisgoo

P.S. Såhär ser jag ut!

Kommentarer
Postat av: V

ikväll blir det en massa godis och en mysig film. ha en trevlig kväll!

2009-01-17 @ 16:57:09
URL: http://vickanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0