Tips?

Godkväll alla/inga läsare? Hur är det med er då? Jag börjar bli riktigt trött, och jag undrar om jag kommer orka med att se Prison Break, vi får väl se om jag somnar i soffan, haha.

Såg att mitt gamla span eller vad man ska säga, logga in precis, och jag får verkligen tvinga mig själv att  inte skriva och fråga hur han mår...Jävla mig,  att jag föll så snabbt, och gick och blev kär i honom, ja fattar det inte! Vrf blev det som det blev. Han kunde varit min nu, men nej så blev det inte! Kanske var det inte meningen att det skulle bli han och jag, men jag blev så jäkla sårad och varje gång jag ser honom är det som om någon står och slår mig i magen! Och jag mår så dåligt över det, men sen samtidigt vill jag inget hellre än att han ska ligga här i min säng tillsammans med mig och kolla på film. Jag hatar det här! Det bästa vore egentligen att hitta nån annan, men man kan inte tvinga sig själv till att gilla någon...Eller man kan, men det blir aldrig bra i slutändan. Nej, jag vill bara hitta nån nu så att jag får uppleva det som jag så länge velat ha, och det är att känna att nån verkligen älskar mig! Inte familj eller vännerna, utan en annan människa. Jag får sluta med detta nu, annars kommer jag att börja böla.

Har ni nåt tips på hur jag kommer över honom?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0