Wii

Idag kommer Emmy hem idag och jag lyssnar på "Sex on fire" med Kings of Leon. mycket bra faktiskt. Har inte gjort så mycket idag. Kollat Veronika Mars med min sjuka lillasyster och spelat Wii, och det var kul. Ikväll Let´s dance, vet inte riktigt om jag ska se det eller inte...Börjar nog bli lite trött på det...Får äta en massa godis och klaga på alla kändisars kläder och hur dem dansar, haha.

Imorgon kväll ska jag ha Singstar kväll med några människor som jag har känt i tio år! Emelie, Jesper, Simon, Kim och Emmy. Alla dessa människor utom Jesper, brukar jag träffa för att kolla film och liknande. Men det ska bli trevligt att snacka lite med Jesper. Det var ett tag sedan:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0