Skolavslutning

Då har det varit skolavslutning, och den var väldigt kort men fin. När vi satt där i aulan så sa Elin att detta var vår sista skolavslutning...jag blev helt ställd...visst har jag pratat om det, men det är en annan sak när man väl sitter där, och plötsligt inser att: Fan, det är sista gången jag kommer sitta här och tänka att jag kommer tillbaka efter sommaren...Trean till hösten, och nästa år tar jag studenten...Wow

Ikväll blir det middag med 13 stycken från klassen, plus Theo-bus, och det ska bli väldigt trevligt. Ska försöka komma på ett bra tal, för jag tror att de andra skulle uppskatta det...Men sen gillar jag även att förödmjukas, så därför gör jag det!

Kommentarer
Postat av: Elin

du måste säga en massa pinsamma saker! :D men inget om en viss persons omfångsrikhet!det kan vara ne hemlis tills vi slutar trean ^^

2009-06-11 @ 17:13:41
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: Elin

men cassesandra! hur var det i frankrike? berätta lite om din sommar :)

vi får ta och ses snart! Puss

2009-07-06 @ 00:54:37
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0