A eller H?

Idag ska jag städa, skriva lite på min svenskuppgift som skulle ha varit inlämnad för en månad sen, klä på mig kläder, för Mimmies boyfriend kommer hit, och han har praktiskt taget bara sett mig i mina sovkläder. så jag får väl skärpa mig att ta på mig lite kläder innan han börjar tro att jag är värsta slusken!

Är också lite sugen på att cykla en runda i det vackra vädret vi har nu, jag tror att våren är på väg, det känns så.




Och ikväll är det då dags för melodifestivalen, och jag hoppas av hela mitt hjärta att Alcazar tar hem hela den här skiten. Annars kommer jag nog bli lite ledsen!









Men jag älskar Heat´s låt 1000 miles. Jag är ju lite av en rockbrud och jag föll direkt för dessa killar, som ser ut som om de åkt i en tidsmaskin från 80-talet, för att landa här och servera en superlåt. Vem tror ni vinner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0