kärleksdeppig

Idag var jag jättetrött när jag hade KuHi, och jag råkade slumra till ett litet tag. Helt plötsligt hör jag någon som applåderar, och dår vaknar jag. Det är såklart Cissi som sitter och klappar sina händer och skrattar, och säger att jag snarkade! Gud så pinsamt! egentligen bryr jag mej inte så mycket, men jag vet att det är något som jag kommer få höra som fan senare!

Jag har blivit smått besatt av Beyonces låt Halo. Jag kan sitta och bara lyssna på den igen och igen! Texten är så fin, och är perfekt när man är så där lite kärleksdeppig! vilket jag är enormt mycket nu! Usch, jag som inte brydde mig, visst, kyss mej nånstans!


Händer i helgen då?♥


Kommentarer
Postat av: youknowwho;)

HAHAHAHA! du somnade!

2009-03-13 @ 23:08:10
Postat av: Elin

var inte deppig my friend! emmylie har lovat att hon ska hitta män åt oss på siesta, dig mig och fanny, vi kommer tydligen ha ca. 20 snubbar att välja mellan! Det är något att se fram emot ;)

2009-03-14 @ 01:27:27
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/
Postat av: elvira

låten är jättebra! jag missbrukar den på precis samma sätt :P

2009-03-15 @ 10:37:35
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0