Lilla Caisa

Jag mår verkligen inget vidare idag...är jättetrött och har ont i hela min kropp. Usch, jag vill inte! Men jaja, det finns inte så mycket att göra åt det, bara knapra alvedon och krypa ner i sängen.

Jag tycker så synd om min syster! Allt började med att hon kollade i sin pojkväns mobil( inte jättebra kanske), och hittade sms som han och hans ex hade skrivit till varandra, och det var väldigt....kärleksfulla sms. Min syster blev då väldigt arg, vilket är förståligt, men det löste sig lite, men så berättade han för min syster att han började få känslor för sitt ex igen och min syster blev helt förkrossad, och de bestämde sig för att ta en liten paus. Två dagar efter, i lördags, gjorde han slut via msn, men min syster sa att det kanske ändå var det bästa de kunde göra. Men så, söndag cirka halv nio på kvällen hör jag detta från min systers rum: Din jävel! Fy fan för dej, ditt jäkla äckel!! Ut stormar min syster, tårar som spruttar från ögonen, skriker och har sig, går in till in andra syster, gråter och skriker, sen in på sitt rum, med lilla mig hack i hälarna. Hon har huvudet i sängen och gråter, och jag bara klappar henne på ryggen. Hon berättar då att hon har fått reda på att då killen som gjorde slut med henne dagen innan, nu på kvällen ska gå på bio med exet som var anledningen till att dem gjorde slut!!

Jag bara tänker: Jävla kuk! Hur fan kan man såra någon på det sättet, och speciellt min älskade syster? Fy fan alltså!




min syster♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0