Min tatto!


Här är min tatuering, som jag har haft i lite mer än en månad nu, och jag är så glad över att jag gjorde just den som min första, eftersom det är min "soulmate" Emmy som har gjort den, eller ja designen till den. Love ya Räkan!

Förhoppningsvis ska jag göra ännu en tatuering nu till hösten. Men det får tiden och min plånbok bestämma, haha:)


Jag älskar min tatuering, och jag rekommenderar fler att göra det! Men gör något som verkligen betyder något, annars lär man nog ångra sig, nån gång i livet, och det är jag också ganska övertygad om att jag också kommer göra en dag. Men då är jag nog nästan död!


Ursäkta kvalitén på bilden, men det är min lillasyster Samantha som har tagit den med min mobil♥


Kommentarer
Postat av: elvira

den var riktigt fin! :D

2009-03-12 @ 20:53:21
URL: http://llvira.blogg.se/
Postat av: elvira

jaa det är förjävligt, nu när det precis hade blivit vår och allt! :)

2009-03-12 @ 22:38:29
URL: http://llvira.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0