Ryska?

Gud va jag längtar till lördag!!! Festfestfest!!! Ska bli så härligt att få festa med sina finaste och käraste vänner, och bara vara glad och lycklig. men tänk om det blir katastrof?

Idag var i skolan till tolv sen blev det en minifika med Elin, sedan hade jag metorsmöte med Roger. Vet inte om jag ska förlänga ryska steg 2, så då var jag tvungen att rådfråga honom....även om han är en  jävla kuk.
Cecilia var så snäll och betalade för min solning, hade inga pengar ute som vanligt. Tittade i lite affärer, köpte en dyr tidning, sen vart jag hemma och föröskte ladda ner Ting Tings skiva, men ack, det ville inte sig idag heller! Så jag får lyssna på Coldplay istället:) ska försöka att skriva lite på mitt arbete i hälsopedagogik, och jag ska leta lite efter info om hur arkeologers arbetssituaion är, stressig eller inte? Som tur är flyttades KuHi till nästa fredag! Halleluja moment! alltså så har jag bara naturkunskap och hälsopedagogik denna veckan. Men jag känner mej lite dum...har inte varit så mycket på ryskan denna terminen, men jag orkar verkligen inte. jag tycker inte om språk och har inte särskilt lätt för det heller, därför ska jag försöka få kursen förlängd, eller något i den stilen.

Ha en fortsatt trevlig dag♥

Kommentarer
Postat av: Elin

jävla kuk-roger! ^^

2009-03-03 @ 22:21:46
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0