Undermedvetna

Det är såhär att jag har drömt om en viss kille tre gånger nu, och det är lite konstiga saker!
Första drömmen jag hade var kanske två månader efter att vi börjar skolan, han började då ettan i mon korridor, och jag har vetat vem han har varit eftersom han är kompis med två av mina kompisar. I alla fall så drömde jag att jag satt i ett rum, på en säng, spritt språngande naken, och då kom den här killen in i rummet! Och i drömmar kan man ibland känna vad det är för känslor som är där, och känslan jag fick här var helt klart en väldigt sexuell känsla....
Andra drömmen var för inte så länge sedan och då drömde jag att han jagade mej runt ett bord där hans och mina kompisar satt..Han bara jagade mej, men jag var inte rädd utan road!
Tredje drömmen var inatt och då smekte eller klappade jag honom på kinden, och jag kände att jag var kär eller nåt liknande.

Killen i fråga är mycket söt, men har nog aldrig sett honom på det sättet som jag gör i mina drömmar. Blir nästan rädd för mej själv, men sen tänker jag bara: Tänk om mitt undermedvetna försöker säga mej något? Eftersom jag har drömt flera gånger om en kille med glasögon, där glasögonen står för blindhet för sin omgivning. Att man känner männsikan men inte ser den.

Blir ju helt förvirrad, vad säger mitt undermedvetna?

Kommentarer
Postat av: Elin

tror du HAN är killen från bebisdrömmarna? :O

2009-03-04 @ 22:49:29
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0