Utkast: Hej! idag ...

Hej! idag har jag varit så duktig. Det började på morgonen, eller ja, vid halv tolv då jag och min syster dukade fram frukost och skarupp frallor till hela familjen. efter det packade jag mina saker och åkte hem till mor igen. Gick ut en runda med vår hund Charlie, co sen blev det till att sitta och fika med min morbror+hans respektive. Jag passade lilla Mira, som börjar bli så stor nu. vi hade det väldigt trevligt. Mormor och hennes man kom också på besök, och efter att mamma och Mantha åkt tillbaka till sjukhuset, gjorde jag makaroner, för att sedan diska alldeles friviligt, vilket jag inte brukar göra. Charlie fick en extra runda och sen fick mitt rum en liten rusch, alltså jag städade, och jag kände verkligen för det! Det är ju bara

Kommentarer
Postat av: Elin

liten applåd för dina utförda sysslor idag!



Och jag kunde inte hålla med mer, jävla kuk-soppa!

2009-03-01 @ 23:15:51
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0