VÅR!

VÅR!!!! Ja, det är verkligen så att våren är på väg, och fast än det blåser gansak mycket, skiner solen och det är nästan inga moln på himlen! Så himla härligt! Men själv sitter jag då inne, för jag är sjuk, min kropp gör ont, och mitt huvud spränger. Förhoppningsvis blir det skola imorgon, visserligen har jag bara två lektioner, men jag känner inte riktigt för att missa alldeles för mycket, dessutom måste jag ha mina ryskböcker. Det är jobbigt, men nu när solen har börjat komma fram lite, känns livet plötsligt mycket lättare. vi har levt i mörker i cirka fyra-fem månader, och äntligen känner man att värmen är på väg, och så allt vackert i naturen. Hurra för våren!



April 2008

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0