BU!!!

Hur kunde tönten från Norge vinna?! Han sjunger om en saga som gör ont, och tramsar runt med sin jäkla fiol!!! jag är förbannad på honom och de som röstade. Om det fanns nån rättvisa här i världen, så skulle Island ha vunnit, hon sjöng underbart och låten var ganska fin, klänningen en katastrof, men det är en annan femma;) Malena var helt fantastisk, och vi ska vara glada för att vi kom i final, tack vare henne och hennes makalösa röst. Heja Malena!!!

Idag är det konfirmation som står på schemat, och jag är uppklädd upp till mina tänder. Snart kör vi, och det ska bli kul att se om min lillasyster och hennes grupp, kan slå det som jag hade på min konfirmation, haha:)

Ha en skön dag!♥


Kommentarer
Postat av: Tobias

jag med, jag så hatar bidraget, BLÄ!

2009-05-17 @ 12:17:39
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0