Prov, prov

Priviet kära vänner! Idag är det då prov i ryska som står på menyn och jag överdriver inte när jag säger att jag är jättenervös!!! får jag inte godkänt på detta provet, då har jag IG i ryska steg 2. Jag har pluggat och pluggat, och känner att det sitter lite, men jag undrar om det räcker?

Samantha firas idag, så det ska bli kul med lite tårta, även fast jag har en halvtimme att snygga till rummet på innan de kära gästerna kommer. Och har jag tur idag, så kommer även Cissi och Theo. Fast Theo-bus är lite sjuk idag, så tror jag ändå att de kommer. Annars blir jag ledsen, men jag vill ju helt klart att lilleman ska bli frisk igen:)

Ska läsa igenom ryskan en gång till innan jag går till busshållplatsen, pussar!!!♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0