090909!!!

God kväll! Idag var jag i skolan för lite kemi och svenska, ganska tråkigt, but that´s the way it is! Efter det gick jag och hämtade min storebror Martin, han skulle kolla vart jag går nånstans så han kan hämta mig fler ggr när vi ska fika. Vi fikade på bokcafeét och som den sanna bror han är, så betalade han min fika, så jag fick snällt äta upp:) Vi pratade om allt möjligt, och när jag då berättade om killen jag träffar, blev han helt svart i blicken! Han är lite beskyddande mot mig, men det är bara gulligt!

Hade körlektion efter fikan, gick ganska bra. Martin körde hem mig sen, och stannade ett tag för att hälsa på alla i familjen, väldans trevligt! Min bror är så BRA!!!

Nu ska jag läsa och sedan sova, puss o kram!♥


Min fina bror!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0