090920

Snart är ännu en helg slut, och en ny vecka knackar våldsamt på min dörr! Jag vill inte ha en ny vecka, men så är det! Har ju som sagt piercat min läpp, och den är väldigt svullen, men ser ändå ganska bra ut.

Min boy sov hos mig i fredags och det var så mysigt så!♥ bästa som har hänt mig på länge.

Imorgon ska jag göra lite läxor och sånt i skolan, har fullt upp den här veckan, får hoppas att jag orkar med både skola, vänner, pojke, teori, konfirmation och ta hand om min kära piercing! Belöningen( eller straffet) blir fest på fredag i Sjöbo, och om jag har förstått det rätt kommer mina hjärnceller att försvinna väldigt snabbt! Låter som en riktigt alkis nu, men ser faktiskt fram emot att festa till det på fredag. Lördagen är en annan femma, då får det bli lite Ben and Jerry. Min boy ska ha utflyttningsfest på lördag, men jag får se om jag orkar gå!

Ska se om jag hittar nåt gott att äta nu! Puss o kram!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0