28 september

Idag bar det av till Ystad för ett snack med banken och plugga körkortsteori. Fick en impuls att smsa Rebby vilket jag faktiskt gjorde. Hon kom till biblioteket och vi pluggade innan vi gick till Espresso House och intog en fika som heter duga! Jag käkade en grillad panini med ost och skinka, varm choklad med grädde och marshmellows, och sedan cheesecake på det! Efteråt hade jag körlektion. Stack hem till Rebby på en snabbvisit och nu ligger jag här och lyssnar på mina älsklingar♥

Borde skriva min PA-plan, men nej, orka det!



Jag har saknat dej!♥

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Har saknat dig med din lilla gris <3 Gårdagen var toppen!! (Y)

2009-09-29 @ 12:43:23
URL: http://brunettrebban.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0