3 september

Ja, nu är ännu en dag till ända, och snart ska jag lägga mig i min sköna säng. Visserligen är klockan bara tio, men jag är så trött efter denna dag. Första dagen jag hade alla lektioner, och oj vilka lektioner det var: miljöpolitik, litteraturvetenskap och körsång. Sjöng som en kråka men hon verkade ändå ganska positiv, vår kära körlärare. Hoppas jag kan öva upp min röst tillräckligt mycket innan det är dags för lucia, för tydligen är det något som vi ska göra. Vi behöver inte, men sist jag gick lucia var i sexan och då sjöng jag solo.

Inte så mycket annat som har hänt idag, ska färga mitt hår imorgon så det blir härligt till på lördag då det vankas både återträff på NG och sedan 18-års fest! Lovar att ladda upp några bilder från det senare.

Nu ska jag sova, godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0