6 september

Igår var det fest för Nadia. Nu är hon 18, och det är ju kul. ville vara mer socila med henne men jag strulade men en kille i tre timmar eller nåt, och imorgon ska vi träffas! Jag är lite nervös, kanske för att jag vet att det kan bli något. Har smsat med varandra hela dagen och jag har det där pirret i magen. Tänk om det blir något?

Annars så har jag inte gjort så mycket, städat lite, duschat, pratat med pappa. Är sjukt trött nu, och jag funderar på om jag ska gå en runda eller sova en stund. Först ska jag i alla fall se om jag kan hitta något om Tjernobyl-katastrofen och om Sveriges sida om kärnkraft. Spännande, eller hur?

Puss på er, mina få men kära läsare!♥


Kommentarer
Postat av: Elin

fan vad kul cassandra! att ni ska träffas då :)

2009-09-06 @ 23:37:48
URL: http://didrikstrumpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0