Tillbax!

Efter att ha haft bloggen på is hela sommaren, tänkte jag nu börja skriva igen. Som innan kommer jag bara skriva om vardagliga saker, men även om andra viktiga saker som händer i mitt liv.

Har gått i skolan i snart en vecka och det känns inte som om jag har varit borta i nästan tre månader, utan högst en vecka. Tyvärr har skolan ett nytt system och det gör mig inte särskilt glad. I tre dagar har jag haft en lektion om dagen som har varat i 1 timme! Och ändå måste jag masa mig upp ur sängen varje morgon och åka in nån timme innan jag börjar, för att sedan sitta på lektion i en timme, och sedan vänta på en lämplig buss! Det är skandal på hög nivå! Jag hoppas att de resterande dagarna blir bättre, för jag måste ha något att göra.

Det är ju inte bara negativt, utan det finns fantastiska saker med. Jag har världens finaste vänner, som verkligen finns där för mig, ALLTID! Har aldrig riktigt tyckt om mig själv, och när jag ser något riktigt snyggt(kläder), tänker jag alltid att: Jag önskar att jag vågade ha något sånt. Och detta har jag då sagt högt ett antal gånger, och tills slut fick både Cici och Cissi nog! Vi gick in på Lindex, och de sa åt mig att plocka på mig allt jag tyckte var snyggt, och sedan prova det. Så det gjorde jag, och jag såg fin ut! Och det sa även CiCi och Cissi, jag blev så glad, och lite rörd:)♥ kanske vågar jag äntligen visa upp mig, precis som den jag är, istället för att gå och skämmas! Och jag bokade även tid till läpppiercing, så den 19 september 11.30 har jag ett hål...I min läpp...hjälp mig!




Mina och Emmys ben! ♥

Kommentarer
Postat av: 1 kruka färsk basilika

Skolstrejka.



Pierca dig inte.



Sno dina kläder.



Spräng en bil.

2009-09-03 @ 21:20:00
URL: http://www.maoistisktforum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0