49

Min vecka har varit bra. har varit på praktik och jag älskar det! Häromdagen hjälpte jag en pojke med att skriva en sammanfattning av kristendomen, i slutet skrev han: Skrivet av Pontus med hjälp av Cassandra. Jag som är så blödig blev ju helt varm i hjärtat. Idag var det en kille som undrade om inte jag kunde följa med till högstadiet efter att han slutat på skolan. Dock var han och två andra killar väldigt jobbiga sista lektionen när jag hade dem själv. Fick ta en snack med honom sen, och fick beröm av min handledare för hur jag hade hanterat situationen, lycka!

Annars har jag bara lyssnat på Kent hela veckan plus att jag har haft en av dem där fina samtalen med J igen.

Utann dina andetag, bästa någonsin!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0