2010-02-22

Idag har jag spelat Sims, kollat lägenheter, räknat ut att jag kommer dö när jag börjar plugga till hösten om jag flyttar hemifrån, lärt mig hur man gör köttbullar(vet hur man rullar dem, men innan alltså, förberedelser), fått reda på om någon rättegång som ägde rum för sisådär 12 år sedan, fruktansvärt mysigt. Har druckit te och funderat över mitt framtida jobb. Och jag kom även på att om jag nu flyttar så följer Tezzy med. En fröken med katt, en ensam fröken med katt, en alkoholiserad ensam fröken med katt. Det är vad jag kommer att bli. Jag måste träffa nån. Match.com verkar vara en bra idé. Men inte om det kostar, då kommer min kanin att svälta ihjäl...Usch nä, framtiden vill jag inte tänka på. Vill bara bli klar med körkortet nu, snart så är jag det! Hoppas jag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0